Homepage

onsdag 28 oktober 2009

Inspirationen flödar!

Oj, oj, oj! Jag har mängder av projekt och idéer på gång. Håller på och fixar i varje vrå hemma! Har strumpor, mössor, blommor, halsdukar, sjalar, dockor och dukar på gång i garnhörnan, i syhörnan är det barnkläder som ska sys, det står färgpytsar i hallen för jag ska måla möbler... Vill göra allt på en gång men hinner inte med! För dessutom ska det ju tvättas, strykas, lagas mat osv.

Ikväll har jag min fixarkväll! Sambon repar med bandet och dottern tänker jag köra i säng tidigt! Sen ska jag pyssla, fixa och greja som en tok för mig själv. Mysigt!!!

Har fotat en del men har liksom inte tagit mig för att lägga upp det på bloggen ännu. Men jag lovar att jag ska sköta mig under novemberutmaningen!

3 kommentarer:

Beas sa...

Preciiis där är jag också...jag känner mig nästan lite manisk och det är superrörigt med alla projekt som står framme överallt!
:-)

Beas sa...

Jag har det precis likadant...känner en enorm kreativitete. Jag önskar dig ett varmt lycka till i utmaningen "Använd det du har" som invigs idag.

Kram Bea

Unknown sa...

Bea: Det ska bli så kul att vara med i utmaningen! Men, jag måste fuska redan dag två... Har väntat på en beställning ett tag nu och den kom idag så nu måste jag köpa ett par nystan garn för att kunna färdigställa det hela... ;)