Homepage

fredag 17 juni 2011

Studiebidrag och tjänstledighet

Har precis skickat in min ansökan om studiebidrag till CSN... och fick min tjänstledighet beviljad av min chef idag.

Jepp, jag ska vara tjänstledig i ett helt år och gå en projektutbildning på Folkhögskola.
Vad mitt projekt är? Mandalou design såklart! Jag ska alltså ägna mig åt mig själv och min stora lilla hobby i ett helt år... Lite svårt att fatta ännu...

Det är det här som jag gått och haft hemligt... Har inte velat avslöja något förrän jag säkert visste att det skulle bli av. Men nu... nu är det på riktigt! Ska jobba fyra veckor till, ha semester i fem veckor och sen börjar jag skolan! Sist jag gick i skolan var 1998... shit det var ett tag sen...

Stort, spännande och alldeles, alldeles underbart!


I'm going to study for a year and have a leave from work! What am I going to Study? Mandalou design... Yepp, Mandalou design as a project... Unbelievable and utterly faboulus!

3 kommentarer:

Malin på pastill.nu sa...

Wow vilken grej! Gud så roligt! Det är min plan B i livet om jag inte trivs på mitt jobb, fast just nu trivs jag massor och står inför en stor förändring som jag vill vara med om. Önskar dig stort lycka till!!

Unknown sa...

Tackar!!!

Jag trivs iofs på mitt jobb, men en dröm är en dröm...

Fredric Hjalmarsson sa...

Hej hej! Tack för i helgen! Lycka till med projektet!
PS. Hälsa mannen din också!