Homepage

måndag 5 september 2011

Sommar 2011

Sitter och laddar över lite bilder från kameran och tänkte att jag skulle dela med mig lite. Men som vanligt glömde jag bort att blogger lägger upp bilderna i omvänd ordning... hursomhelst... Glasögonormarna drack drinkar och fnittrade väldigt mycket i lördags.
Fröken Mandalou posar i sjal och vantar som Frida beställt av mig.

Mandalou och jag var i Uppsala och fikade på mormors stamställe Ofvandahls!

Mandalou modellar nya tröjan som jag virkat till henne, visst är den rätt charmig?!

Semestrade med mina älsklingar!

Jag var på festival i spöregn!

Sydde fina nya örngott av fina gamla lappar.

Såg The Charlatans och fotade pedaler... man blir som man umgås...

Sydde ett par shorts till en kille som fyllde åtta.

Min lilla stuga på landet... vill dit nu!!!

Inga kommentarer: