Homepage

söndag 18 juli 2010

Den som väntar på något gott...

Har varit ute på landet och har haft mina aningar om att det skulle ligga en paketavi på hallmattan när jag kom hem igår... Och det gjorde det, så idag gick jag ner till ICA för att hämta ut mitt paket från "Garn och choklad bytet". Jag blev jätteglad när jag öppnade paket och det välde ut en massa härligheter. Två nystan sockgarn i en perfekt jeansigfärg som ska bli långsockor till mig i höst och en härva lindblomsgrönt jojobagarn som nog ska få bli en sjal.
Dessutom låg där en strut med Åre choklad, min favvo och så en del annan smarrig choklad som faktiskt inte smultit bort i värmen. Tack snälla URMODERN!!!

1 kommentar:

Eva sa...

Vilken tur att chokladen inte blivit förstörd,var orolig just för den från Åre.
Klubban kan du doppa i Kaffe el dån annan varm dryck...då blir den jamjam!
Ska bli kul att se vad du hittar på med garneran,lite svårt att välja var det eftersom du inte hade nått önskemål,så jag valde lite neutralt.
Ha en trevlig sommar!