Homepage

fredag 9 juli 2010

Semester

Oj,oj, det var ett tag sedan jag var aktiv här på mandaloubloggen. Men, det betyder inte att jag varit inaktiv i tillverkningen... har bara inte fotat och bloggat om allt jag pysslat med... Har blivit mycket vardagskläder till Fröken Mandalou som hon lagt beslag på omgående...

Nu går jag på semester och hoppas på en lugn och skön sommar med mycket tid för att sy och fixa. Jag har sorterat tyger och inventerat i garnförådet där hemma så lite ska jag nog hinna med.

Skickade iväg mitt bidrag till Garn och Choklad bytet i morse men glömde så klart att fota det! Hoppas mottagaren blir nöjd och att hon lägger upp en bild som jag kan länka till. Inväntar mitt eget paket med spänning. Det är mitt första byte och jag tycker det ska bli så kul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

OJOJOJ vad mycket fint du gör!!! hexagonkofta har jag inte sett förut men sååå snygg!!! vill ha en själv!! :)

Unknown sa...

Tackar!