Homepage

torsdag 14 juni 2012

En blommig pluska!

Jag hakade på Karinottilias Sew along och sydde en plånbok! Det passade mycket bra eftersom min lilla börs helt gav upp för några veckor sen!


Och så här blev den till slut!
Yttertyget kommer från min mammas gömmor, fodret från tant Svea och dragkedjan vet jag inte vart den kommer ifrån men den har legat i min låda väldigt länge! 
Så här ser insidan ut!
Och så här ser den ut när jag fyllt den med alla mina kort och lite slantar!

Jag är överlag väldigt nöjd och beskrivningen var tydlig och enkel att följa. Tyvärr kan jag ju inte nöja mig med att följa beskrivningar mer än en gång så jag har redan börjat klura på en egen variant...

Det här är det sista jag kommer att sy hemma i min syhörna för ikväll ska jag flytta över alla mina grejer till ateljén!

Inga kommentarer: