Homepage

torsdag 28 juni 2012

Semestertider för alla andra!

Sitter på jobbet och lyssnar på alla kollegor som börjar runda av inför semester. Lyssnar på deras planer inför de kommande veckorna, lyssnar på deras pust och stön och tackålov för snart är jag ledig.

Längtar tills den här dagen är slut så jag får pussa på min dotter och säga hejdå till henne ordentligt. Imorgon åker hon bort och kommer vara hemma ett par timmar för att byta packning under de kommande tre veckorna.

Och jag?! Jo, jag ska jobba hela långa sommaren. "Så bra att du är på kontoret och håller ställningarna när vi är lediga!"
Men i höst, ja i höst då j**lar ska jag njuta! Njuta av att jobba i min ateljé, njuta av att gå i skolan igen, njuta av att rå min egen tid och njuta av att släppa loss min kreativitet fullständigt!

Så det så!

Inga kommentarer: